Z kim współpracuję: klient #4

Na początku roku – kiedy też urwał mi się lekko cykl postów „z kim współpracuję”, przedstawiający pokrótce klientów, z którymi pracuję jak i rodzaj naszej współpracy, niemal jednocześnie rozpoczęłam działania z trzema nowymi osobami – stąd też czasowe braki na kontynuację cyklu. Wracam jednak do niego ochoczo, przedstawiając właśnie klientkę, której sprawy pochłonęły znaczącą część mojego czasu.

Znalazła mnie sama – wiedziała kogo szuka. Potrzebowała wirtualnej asystentki, najchętniej z rodzinnego miasta. Prawniczka, prowadząca własną kancelarię w centrum Szczecina, aktywna i prężnie działająca w wielu miejscach, w tym również w sieci. Z ogłoszenia pamiętam fragment o osobie „do stania z batem nad głową” czyli skutecznego pilnowania terminów. Spotkałyśmy się, pogadałyśmy a w parę dni później zaczęłyśmy już działać wspólnie.

Moje obowiązki jako asystentka w kancelarii to po pierwsze archiwizacja dokumentów w systemie CRM a po drugie wsparcie w prowadzeniu bloga i Social Media. Dodatkowo „różne dziwne”, w zależności od potrzeby. Pracujemy niemal wyłącznie zdalnie, choć w tym miesiącu dwukrotnie odwiedziłam kancelarię, żeby zarchiwizować dokumenty w formie papierowej – takie porządki też od czasu do czasu trzeba zrobić.

Standardowy miesięczny wymiar pracy to ok. 10 godzin. W pojedynczych miesiącach zdarza się więcej. Współpraca z kancelarią to kolejny przykład na to w ilu miejscach przydaje się taka wirtualna pomoc. Dla 10 godzin miesięcznie nikt nie będzie przecież zatrudniał etatowego pracownika, a jednak taka porcja wsparcia dla spraw administracyjnych jest niezwykle pożyteczna.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Inline
Inline